čtvrtek 20. června 2013

Gelové oční linky Essence - nejlepší linka jakou jsem kdy měla!



S linkama jsem odjakživa bojovala, nemám příliš od přírody pevnou ruku a tak se s nimi trápím a vztekám už od puberty. Začínala jsem s klasickými tužkami, postupně přešla na samoořezávací resp. vysouvací tužky, tekuté linky či fixky, abych se nakonec zamilovala do gelovek. Po fiasku s gelovkami od Avonu, které díky vmíchaným třpytečkám nedrží tam kde mají, jsou tuhé a drolí se, jsem hledala jiné prověřené gelové linky. 

 V některém z dalších článků se chystám rozebrat i uvedené další druhy kreslítek na oči. Dnes se budu věnovat těmto gelovkám. Všichni je určitě znají, v blogovém světě jsou velmi oblíbené. Mám je z DMka tuším kolem 70,- korun v kalíšku se šroubovacím uzávěrem v odstínu Midnight in Paris, což je prostě černá barva. Ještě mají v nabídce takovou šedo-stříbrnou, ta mě zatím nijak neláká. Jsem zastánkyní černých linek, ostatní barvy bych případně spíš míchala ze stínů a očních kapek, tak jak jsem to odkoukala od Lou.

K linkám mám štěteček rovněž od Essensce, byl za pár korun a je prostě báječný. Je skvěle zkosený a neuvěřitelně placatý tak jak má být, takže se s ním dá nakrestlit i ultratenká linka velmi přesně. 




Takhle vypadá načrtnutá linka. Z mého pohledu je slušně pigmentovaná, drží skvěle na svém místě. Měla by být dokonce voděodolná, to vyzkoušeno nemám, ale soudě podle toho jak těžko jde dolů, tomu rozhodně věřím. 


Tyhle linky mohu rozhodně doporučit a stejně tak štěteček. Jsou vhodné jak pro začátečníky, tak pro zkušené. Pracuje se s nimi super. 


Máte Essence linky? Jste spokojené, nebo máte jiného favorita? 


2 komentáře: