středa 12. června 2013

Rtěnka perfect kiss


Rtěnka Perfect Kiss od Avonu je novinkou od jara 2013

Mám ji ve dvou odstínech a to Kiss me pink  viz obrazek a Naughty and nude (nemám vyfoceno, je to taková ta nejklasičtější Nude barva)

Rtěnku jsem si od začátku zamilovala, moc se mi líbil obal a vůbec první dojem, vůně a barva mě okouzlily. 
Časem se ale ukázalo, že lesklý jakoby chromový obal je trošku k vzteku, protože je věčně věků zaťapkaný, ale to by zas tolik ani nevadilo. 

Co mě ale docela mrzí, je nepříliš dobrá výdrž a poměrně slabší krytí. Přijde mi spíše hydratační než krémová a při jedné vrstvě dodá spíše takovou jakoby "leskovou" tečku, barevný finish, ale rozhodně příliš barvu vlastních rtů nezmění. Což ale není vždy na závadu. Třeba právě na léto bude s touto vlastností ideální. 

Moc se mi líbí složení s jemným třpytem a jemná příjemná vůně. 

Celkově hodnotím spíš pozitivně, příjemně se nosí a líbí se okolí, ale další si už asi nepořídím.....





Žádné komentáře:

Okomentovat